dijous, 3 de novembre del 2011

COSTURA, una botiga molt interessant

Tot remenant per internet, vaig descobrir aquesta botiga de barcelona. És una petita botiga on et venen els patrons, la roba i tot d'una manera molt senzilla (bé això sembla quan m'hi posi ja ho veurem)
Dissabte a la tarda vaig fer una escapada a la botiga i vaig comprar la roba i el patró per fer unes armilles als meus fills (més val començar amb alguna cosa que no tingui mànigues i més endavant...)

La decoració de la botiga és molt senzilla i cuidada, vaig trobar-la genial. I el tracte que em van oferir va ser molt amable i en tot moment es van oferir per respondre els meus dubtes sobre la confecció de la peça.

A mida que vagi fent les armilles ja us aniré explicant.

Us deixo amb unes fotos del kit que vaig comprar. Fixeu-vos en els detalls de la presentació, tot està molt cuidat.

 


1 comentari: