diumenge, 29 d’abril del 2012

Receptari a corre cuita!!

La Tieta del Mandru de Canàries està a punt de marxar. Un dia em va demanar unes receptes canàries que ella mateixa m'havia donat feia uns anys, però que la memòria a vegades li fallava ,no se'n recordava dels ingredients, passos, proporcions...

Doncs a mi que les llumetes se'm encenen de seguida vaig comprar dues llibretes  (una per la tieta i una altra per la sogra, que sempre se l'ha de tenir contenta, ) i ja em teniu fent un receptari ràpidíssimament perquè marxa molt aviat. El resultat es pot millorar, però bé em reservo fer-me un receptari per mi, amb més calma. Vaig posar una làmina de plàstic transparent per posar al mig de les receptes i que no es taquin si estàs a la cuina. (copiat de la thermomix.)
Aquest n'és el resultat.


Cap comentari:

Publica un comentari a l'entrada