dijous, 28 d’abril del 2011

COSES DE SENYORES

Ja fa dies que el meu fill Urgell ha definit l'scrap que faig i que veu que fa la tieta Neus com a : COSES DE SENYORES.
A la que hem despisto ja el tinc assegut remenant-me el material, per tant he decidit donar-li estones perquè pugui fer les seves petites creacions. Té 4 anys i li encanta retallar (a la que hem despisto...). Aprofitant petits retalls meus, i una fotografia que tenia impresa sobre la taula l'Urgell comença a retallar i decidir per on distribueix les coses.
-Mama jo vull posar-hi pinces i papallones com fas tu.

Mireu el seu primer treball!!





4 comentaris:

  1. Urgell!!!
    A la tieta li ha agadat molt el punt de llibre que has fet de "senyores", jajajaja!!!
    Al final hauràs de venir als cursets amb nosaltres!!!
    Petons!!!

    ResponElimina
  2. Ohhhh!!! que maco Urgell! estas fet tot un artista jejejej

    ResponElimina
  3. Urgell quan no sàpigues que fer jo també en vull un ok?

    ResponElimina