dimarts, 18 de desembre del 2012

SWAP

Gràcies a la superiniciativa de la Rosa Verdosa, em vaig apuntar a fer un SWAP. És un intercanvi de cosetes fetes a mà cap a una persona totalment desconeguda.
A través d'un sorteig vaig rebre la persona a la que havia de fer el SWAP i vaig començar a investigar al seu blog.

Aquest va ser el resultat i gràcies al correu que vaig rebre, vaig veure que li havia agradat molt. Jo vaig disfrutra moltísssim fent-lo, però sempre em quedava aquell "rau-rau" a la panxa per saber si li agradaria o no.



Però jo ja estava neguitosa mirant cada dia la bústia. (realment se'n reben poques de bones coses a les bústies), i dijous va arribar l'avis per anar a correus. Però coses de la logística familiar no vaig poder-lo anar a buscar fins avui i quina passada. Jo al menjador com una nena petita obrint el regal i el meu fill gran que em deia "Està bé això de l'scrap perquè reps regals!!!"


Tot genial: les galetes boníssimes!!! la llibreta una cucada, i les moltíssimes coses de dins la caixeta ni us ho explico: xapes, clips, blondes personalitzades i un senyor torrada per penjar d'algun abric o jersei.
Moltíssimes gràcies a la Selma Reis!!! No tinc cap correu per posar-me en contacte amb tu però espero que vegis aquesta entrada.

8 comentaris:

  1. Què maco tot! Sí que està bé això del scrap i de rebre regals!!! ;)
    Bon Nadal!!!

    ResponElimina
  2. Joooooo, menudos kits!!! son una pasada!!! Son realmente geniales, me quedo con la boca abierta!!!! Bsos

    ResponElimina
  3. que preciosidades de swaps!! el q te ha tocado especialmente me encanta.

    ResponElimina
  4. Nena quina il·lusió rebre aquests regals!!

    ResponElimina
  5. Hola Nuria!
    estic moooolt contenta que t'hagi agradat el swap :)

    Un petó. Ens llegim! ^^

    ResponElimina
  6. Quants regalets i quantes coses boniques!!!!! Com ha molat això del swap eh? Hem disfrutat com a nenes petites!!!! jijiji!!! Un petonet guapa!

    ResponElimina
  7. Molt maco tot , quan puguis passat pel meu bloc t hi he deixat un regal !!

    ResponElimina
  8. Nuria! Pasate por mi blog que te he dejado un regalito!

    ResponElimina