diumenge, 19 de febrer del 2012

1r ÀLBUM NADÓ

Doncs després de comprar un kit de nen a kits de somni, vaig fer un àlbum de naixement per l'Eloan, el fill d'una amiga meva. També vaig fer un pastís de bolquers.
Em va costar una mica, ja que jo no soc molt amant de les LO 30x30, i aquest album les fulles eren de 30x30 i anaven dins d'un plàstic. Això permetia que si ella hi volia guardar records físics (bodys, pipes, etc) ho podia fer.
També li vaig fer un marc de l'Ikea (BIRBA si no recordo malament) i com que té fondaria li vaig dir que li podia posar la pinça del melic, o el braçalet de l'hospital com a record. (jo ho tinc dels meus fills i esta bé perquè ho tens controlat)

(perdoneu les fotos, però vaig acabar l'àlbum a altes hores de la matinada i vaig fer les fotos quan li vaig donar a la meva amiga.)




Cap comentari:

Publica un comentari a l'entrada