diumenge, 19 de febrer del 2012

ARA JA HO HE VIST TOT!!

Ostres!! Sembla mentida, que des del mes de novembre no publico res al bloc.

Doncs prepareu-vos perquè em penso posar al dia. Encara que potser no sigui per ordre cronològic tal com va succeir.

Així doncs vaig a explicar el títol de la meva entrada. Després de les festes nadalenques i que els reis em portessin moltes coses d'scrap. (el comentari del meu fill: "Ostres, els reis si que saben que t'agrada l'scrap perquè tot és d'scrap!!)

El meu marit va fer un aprenentatge accelerat de material, tintes, accessoris... I al cap de pocs dies arriba l'aniversari de la seva mare.
-Hauríem de fer-li una targeta per adjuntar-li amb el regal.
-Si, si- vaig dir jo- demà m'hi poso".
-No cal ara pujo i li faig alguna cosa jo.

La meva cara va ser alucinant. Doncs aquí teniu alguna foto del procés, doncs finalment no en vaig fer cap del resultat final, però us puc ben dir que va quedar genial!!




Cap comentari:

Publica un comentari a l'entrada